lucieatsuriname.reismee.nl

Een weekje in Moengo

Aanvankelijk ging ik mijn stage doen in Moengo, maar door omstandigheden was dit niet meer mogelijk. Tijdens de laatste weken van mijn verblijf heb ik besloten om een week daar te verblijven. Ik heb een andere kant van Suriname kunnen zien en het was een zeer aangename ervaring. De sfeer en de omgeving leken zo sterk als een aantal dorpen in mijn moederland, namelijk Kongo, dat ik me volledig thuis voelde. Was voor even vergeten dat ik op het Amerikaanse continent zat en niet in Afrika! :-)

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie